梦想家园的开始 -- 网站交流(二)

on Thursday, November 26, 2009

最近在部落格里一直不断与大家分享有关房产的事宜。其实,这些都是我个人主观的意见,并不代表其他人也会有同样的看法。我并不是房屋经纪,也不是发展商的代言人,纯粹只想把我购屋的经验和大家分享与交流,省去不必要的烦恼。

分享了之后,得到的是什么?我也不晓得。然而,我希望通过这个地方与不同人的交流,增广自己的见闻,大家互相交换装修、购买家私/电器、房贷等意见。我知道有很多人都有经常定时浏览我的部落格,可是却是“隐形人”。

有点泄气了,可能将继续停止更新部落格或将它关闭。我看还是实际一点,与其花这些精神与时间在部落格的管理上,不如到论坛上与其他网友交换心得......

4 comments:

Keroppi's 太太 said...

hi,kenny..dun be so frustrated..if no one leaves any msg in ur blog,it doesn't matter..actually when u read back ur blog,that is a good memory for urself too..: , )
so please do keep ur efforts on..: , P
+ U !!!

杰馨苑 said...

Thanks for leaving a message. I appreciate that and I also agree it will be a good memory for me.

However, I hope that we can share the experience together on house purchase, renovation, furniture, electrical appliances etc so that I can learn from you guys also. In that case, I rather post in some forums for open discussion.

Currently, a lot of people should benefit from my blog (I guess), but definitely not me.

Unknown said...

hi kenny , writing blog is a way to past some time i guess and u get to know more ppl arnd the globe.....cheers

Anonymous said...

相当好的资料, 却让我蠢蠢欲动想拥有它!希望有更多读者或NUSA DUTA房产买者支持Kenny的部落格和精神,让他在继续写梦想家园!加油!

Post a Comment